Iklan

VISIT KUALA LUMPUR @ RM299 (USD70 / GROUP)

VISIT KUALA LUMPUR @ RM299 (USD70 / GROUP)
VISIT KUALA LUMPUR @ RM299 (USD70 / GROUP) - click picture for more details

Khamis, 20 Ogos 2015

Terima Kasih semua!

Assalamualaikum

Memang betullah, rezeki Allah tu ada di mana-mana sahaja. Mula-mula aku mula jual simkad Onexox Prepaid ni, hampir setiap malam aku akan merembo (buka meja jual simkad). Pasar malam sudah, depan bank sudah, uptown sudah dan banyak tempat lagi. Dapatlah tarik pelanggan sorang-dua. Merembo dengan member je, Zainuddin. Kadang-kadang berlima. Heheh seronok!

Suatu hari aku terpikir, kenapa tak cuba promosi menggunakan FB, IG, Blogger dan semua berkaitan atas talian kan? Kalau keluar merembo ni pelanggan dapat je tarik cuma kos tu meningkat... Duit minyak, duit makan dan sebagainya perlu jugak diambil kira. Jadi, aku buat keputusan masuk je bulan Ramadhan, aku terus stop merembo. ALHAMDULILLAH rezeki tak pernah putus walaupun ramai penjual simkad onexox ni aku tengok rajin merembo. Tapi tak bermakna aku aku berhenti merembo. Hehehe maaflah dah mula melalut... kikiki. Dengan merembo ni jugak kita belajar skil berkomunikasi. Jika sebelum ni pemalu, sekarang dah kurang malu. Wakakaka

Kepada sesiapa yang nak bertanya lebih lanjut berkaitan Onexox ni, bolehlah wasap, sms, call ataupun jumpa mana-mana area putrajaya, cyberjaya, dengkil, kajang, bangi. Insyaallah boleh diaturkan. Terima kasih semua!




p/s: one-xox prepaid, internet laju, sms murah, call jimat! dapatkan dengan hanya RM10 sekeping. COD untuk sekitar putrajaya, cyberjaya, dengkil.


  • internet laju
  • sms murah
  • call jimat
  • harga RM10


013 - 282 5823
013 - 282 5823
013 - 282 5823
013 - 282 5823
013 - 282 5823
013 - 282 5823
013 - 282 5823

Tiada ulasan: