Iklan

VISIT KUALA LUMPUR @ RM299 (USD70 / GROUP)

VISIT KUALA LUMPUR @ RM299 (USD70 / GROUP)
VISIT KUALA LUMPUR @ RM299 (USD70 / GROUP) - click picture for more details

Isnin, 23 Februari 2009

Cakap-cakap minyak!


Cerita lama...

Sharil: Semalam aku tengok debat pasal harga minyak kat TV10.
Aku: Ye ke? Siapa pendebatnya? (dah tau saja tanya - ISA)
Sharil: Alah, Shabery Cheek dengan Anwar Ibrahim. Ko tak tau ke?
Aku: Tak tau sebab tu aku tanya..
Sharil: Aku tak tengok habis pun sebab aku dah tau, kerajaan ada sebab naikkan harga minyak tu. Kalau aku tengok sampai habis pun buat apa, nanti terpengaruh pulak dengan Anwar Ibrahim tu!
Aku: Apa kesimpulan yang dapat ko buat?
Sharil:
  1. Anwar Ibrahim memang gila kuasa
  2. Anwar Ibrahim sengaja mencari publisiti murahan
  3. Anwar Ibrahim sengaja meraih simpati dari rakyat
  4. Anwar Ibrahim terdesak dan takda idea lain selain mencari salah kerajaan
  5. Anwar Ibrahim suka buat demonstrasi
  6. Anwar Ibrahim tak reti pasal ekonomi
  7. Anwar Ibrahim suka membangkang kerajaan
  8. Anwar Ibrahim buta sejarah
  9. Anwar Ibrahim bla...bla..bla...

Aku: Tu je?
Sharil: Yup. Nak cakap apa lagi? Kalau rakyat masih tak nampak jugak, tak tau la bodoh ke apa.
Aku: Ok. (ko pun bodoh!) Jumpa lagi kot...

Komen:

KO MEMANG BODOH!


Layan....

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

canteekkkk!!!!