Iklan

VISIT KUALA LUMPUR @ RM299 (USD70 / GROUP)

VISIT KUALA LUMPUR @ RM299 (USD70 / GROUP)
VISIT KUALA LUMPUR @ RM299 (USD70 / GROUP) - click picture for more details

Rabu, 18 Februari 2015

Kenangan Masa Kecik

Assalamualaikum

Saja nak kongsi kenangan masa zaman sekolah. Hehehe. Tak pernah jemu belek gambar lama ni. Rindu kat kawan-kawan sekolah. Sob sob sob


Masa ni Darjah Empat (1997)
Guru kelas, Puan Manmeet Kaur - Guru Sains
"tak tahu perkembangan. Guru yang agak garang. Hehehe"


Darjah Enam (1999)
Guru kelas, Encik Sengkuthavan - guru Bahasa Melayu terbaik!


Sekolah Tadika Islam - Al-Hidayatul Mustaqimah.
Pertandingan Nasyid Sekolah Tadika - tapi tajuk lagu, Lagu Tiga Kupang. Miahahaha memang lari tema. Aku tak tahu langsung apa perkembangan dorang. Rindu!!

Apa khabar sahabat semua?

Layan...... (eh sikit je gambar?)



p/s: dapatkan Plan Prepaid dengan tempoh sah kredit sehingga 28 bulan atau 850 hari, SMS percuma sehingga 1800 SMS, panggilan serendah 5 SEN ke semua rangkaian dan internet laju. Berminat? Hubungi saya 0132825823

1 ulasan:

Najib Ariyan berkata...

hmmm... saya tak suka tengok gambar lama sekolah... ada rasa sayu dan sedih berbanding gembira... I dont like that feeling... biarlah tinggal dalam kenangan jer...