Iklan

VISIT KUALA LUMPUR @ RM299 (USD70 / GROUP)

VISIT KUALA LUMPUR @ RM299 (USD70 / GROUP)
VISIT KUALA LUMPUR @ RM299 (USD70 / GROUP) - click picture for more details

Rabu, 19 Ogos 2015

Review - Fantastic Four

Assalamualaikum




Nak cerita pasal filem terbaru - Fantastic Four. Filem ni bukan sambungan kepada filem Fantastic 4 yang dulu tu, tetapi adalah sebuah filem yang dibuat semula tetapi menceritakan sejarah awal kenapa dorang ni boleh dapat kuasa-kuasa pelik tu dan macam mana dorang dapat nama. Jangan bandingkan dengan filem sebelum ni sebab memang ada sedikit persamaan tetapi jalan cerita dan cara penceritaan tak semua sama. Filem sebelum ni mula-mula cerita terus dah kenal satu sama lain. Tapi yang terbaru ni bermula dari budak, sampailah kepada kuasa yang dorang dapat. 

Serius 40 minit pertama sangatlah membosankan sampai aku rasa nak keluar panggung. Tapi member pujuk suruh sabar. Lepas tu semakin menarik dengan aksi dan jalan cerita. Cuma tak suka watak perempuan tu, lakonan Kate Mara sebagai Sue Storm. Macam kaku sangat dan takda perasaan bila berlakon. Dah kena tembak pun muka macam "oh, kena tembak eh" camtulah. Hahaha. Yang lain pulak berlakon ok, bagus tapi macam takda chemistry antara satu sama lain. Seolah-olah, kau berlakon filem tu, aku berlakon filem ni. Kikikiki aku cuma suka jalan cerita dan cara dia olah filem ni. Samalah macam filem Spiderman, Cinderella, dan pelbagai lagi filem yang dibuat semula tetapi lain dari filem sebelumnya. Aku lebih suka cerita macam tu dari mula-mula je filem terus tonggeng-tonggeng berlawan. Kikikiki

Apa pun, 3.5 bintang. Tu je,,




p/s: dapatkan simkad Onexox Prepaid dengan harga cuma RM10 sekeping. Internet Laju, SMS Murah, Call Jimat. Hubungi 013 - 282 5823. Untuk penerangan percuma, whtsapp je...

Tiada ulasan: