VISIT KUALA LUMPUR @ RM299 (USD70 / GROUP)

VISIT KUALA LUMPUR @ RM299 (USD70 / GROUP)
VISIT KUALA LUMPUR @ RM299 (USD70 / GROUP) - click picture for more details

Sabtu, 8 November 2008

oh, Exam Datang Lagi.... (nyanyi dengan gaya Dina Malaysian Idol)

Esok (Ahad), bermulalah final exam bagi semester yang ke - ** untuk aku. Final exam kali ni agak berlainan bagi aku. Walaupun dah banyak kali aku amik dua paper sekaligus dalam sati hari, tapi kali exam aku jatuh pada hari AHAD! (^&%&%&^). Apa boleh buat, dah nasib….

Aku harap, aku boleh jawab exam esok walaupun persediaan yang aku buat ala-ala kadar sahaja. Bukan takanak concentrate, tapi MALAS lebih menyayanigku… kui kui kui..

Dari pagi tadi aku bangun awal nak study tapi, macam-macam pulak benda yang aku kena setelkan. Basuh baju, kemas rumah, makan, main game, cek myspace, dan banyak lagi. Tup tup dah pukul 1.30 petang…

Pastu tengok berita tv3, tengok Bollywood, tengok tu, tengok ni. Tup tup da pukul 6.30… buku bukak baru je muka pertama… kui kui kui…

Apsallah aku ni malas + handsome ar? (perasan lagi). Tiba-tiba je ilham datang suruh update entry. Ish ish ish…

Pape pun, good luck to all my friends yang bakal dang sudah mengambil exam… doakan aku berjaya… harap-harap takda pape yang jadi esok…

P/S: time exam tak boleh mencarut suka-suka je. Tapi aku da tak boleh tahan….

Layan……

Tiada ulasan: