VISIT KUALA LUMPUR @ RM299 (USD70 / GROUP)

VISIT KUALA LUMPUR @ RM299 (USD70 / GROUP)
VISIT KUALA LUMPUR @ RM299 (USD70 / GROUP) - click picture for more details

Selasa, 17 Februari 2009

Siapa yang hina Sultan?

Aku bukanlah peminat politik sangat sebab aku ni kira muda lagi dalam kehidupan. Aku pun hanya baca blog politik hasil nukilan orang lain. Tapi ada satu blog yang aku betul-betul runsing dan seakan-akan terkejut bila baca tentang sejarah politik negara kita. Aku kira, ni la blog paling lengkap dan mudah untuk kita paham tentnag politik. Aku berterima kasih kepada Encik Rahim Kassim sebab menulis pelbagai artikel mengenai Sultan-sultan kita dan komplot oleh UMNO dalam menjatuhkan Sultan kita.

Sebenarnya, UMNO la yang mula-mula menyebabkan kuasa Raja-raja Melayu terhakis tetapi dorang seolah-olah hendak menjadi jaguh kampung dengan mengatakan Pembangkang telah mencabar kuasa raja-raja Melayu. Kalau kita singkap semula sejarah, kita akan tahu siapa yang KURANG AJAR dan siapa yang TERANIAYA!

Apa kata korang baca blog ENCIK RAHIM KASIM ni....

Layan..........

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

k.a- aku dah tukar id blog...

sharolexcellent.blogspot.com

Unknown berkata...

ok!

Tanpa Nama berkata...

bapak aku abdul rahim...
huahuahua(^_^)

Hazhari Ismail berkata...

ingat Farhana aka k.ana?

bape die juga abdul rahim..!!

Unknown berkata...

to ano: bapak aku kamaruddin!

Unknown berkata...

to aie: ape punye komen da...?