Iklan

VISIT KUALA LUMPUR @ RM299 (USD70 / GROUP)

VISIT KUALA LUMPUR @ RM299 (USD70 / GROUP)
VISIT KUALA LUMPUR @ RM299 (USD70 / GROUP) - click picture for more details

Isnin, 16 Februari 2009

Bogel dan terus bogel...

(Sekadar Gambar Hiasan)

Tadi aku terbaca berita kat dalam Utusan Meloya On9 pasal ADUN dari PKR yang begitu eksklusif pada pendapat aku.

Aku: Ada kes sensasi dalam Melobi. Siapa tahu, pasal apa anak-anak murid semua???
Murid: Pasal gambar bogel cikgu.....!!
Aku: Oh... Pasal tu.... Ada sesiapa yang ter"tengok" gambar tu??
Murid: Takda cikgu!!

Tiba-tiba, ada yang bersuara lagi.

Osman: Tapi cikgu, bapak saya dah tengok cikgu!!
Aku: Hah??? Macam mana dia boleh tengok gamabar tu? Bapak awak kerja apa?
Osman: Bapak saya kerja kerajaan sepenuh masa tapi malam jadi blogger separuh masa..
Aku: Oh.... Hehehehe.... Apa nama blog bapak kamu? Cikgu nak buat Salam Ziarah... Hehehehe....
Osman: Kejap saya SMS bapak saya!

p/s: Betul ke kes ni? cerita kat atas ni aku reka-reka jer... Hehehe... Kalau betul kes tu, mintak blogger lain janganlah sebarkan gambar tu.... Kesian ADUN tu, padahal kes tu boleh dikira kes aniaya wanita. Hm.... Takziah...

p/s: Lepas ni ADUN BN yang semakin kurang femes akan mula menonjolkan diri seorang demi seorang untuk menunjukkan diri sebagai jaguh kampung! Aku confirm!

p/s: Semua berita kat TV siar kes ni sebagai tajuk "SALAH LAKU MORAL ADUN PKR". Ingat rakyat bodoh? Padahal belum tentu bersalah! BODOH!!!!

Layan............

9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

lalalalala~~~~~~~

Nan Naga berkata...

Gambar tu tersebar melalui MMS lah bro..Dalam internet mmg lom ada lagi..

Tak dapat lah aku nak analisis lebih lanjut..:P...

khairul anuar berkata...

oh... igt dlm tenet.... hehehe....payah gak nak cari... :P

khairul anuar berkata...

to ano a.k.a pejal: terima kasih bace wlopun dlm terpakse. aku mmg tak kire! ko kene bace slalu blog aku!!

putera_asQalan berkata...

juga menjadi mangsa terpakse membaca..erk,,,

putera_asQalan berkata...

juga menjadi mangsa terpakse membaca..erk,,,

khairul anuar berkata...

ko kategori wajib baca blog kroll. paham?

putera_asQalan berkata...

anda juga..!!

khairul anuar berkata...

to aie: baiklah...