VISIT KUALA LUMPUR @ RM299 (USD70 / GROUP)

VISIT KUALA LUMPUR @ RM299 (USD70 / GROUP)
VISIT KUALA LUMPUR @ RM299 (USD70 / GROUP) - click picture for more details

Khamis, 19 Mac 2009

Syiah Semakin Menular?

Tadi sahabat baik aku, Sharol baru pulang dari Melaka. Ketika sampai di Pudu Raya, dia ternampak ada seorang lelaki Melayu sedang mengedarkan buku secara percuma kepada orang ramai yang lalu lalang kat situ. Tapi ramai yang tak amik buku tu sebab takut kena bayar. Dia yang memang terkenal dengan sikap selamba, terus mintak buku tu. Dan ia berhasil..

Tapi yang menjadi masalah adalah, buku tu semuanya berkaitan dengan dengan ajaran Syiah yang berasal dari Iran (Syiah Iran eh, sebab semua cerita pasal Syiah Iran). Apa yang membimbangkan adalah, buku ini menggunakan Bahasa Melayu secara keseluruhannya dan diedarkan secara percuma kepada orang awam!!! Harga asal RM5.00!

Kepada sesiapa yang pernah terjumpa buku ni, tolong jangan sebarkan! Silalah sebarkan kepada rakan-rakan tentang keburukan dan kesesatan yang cuba ditanam ke dalam diri rakyat Malaysia oleh penulis buku ini. Harap-harap janganlah percaya kepada apa yang ditulis.. Kalau rasa aku ni menipu, terpulang, tetapi buku ni memang jelas menyesatkan manusia...

p/s: Ada ke Selawat ke atas Nabi disertakan dengan nama Ali? Dorang siap letak nama Imam Reza (salah seorang Imam Syiah yang terkenal) beserta "peace be upon him" yang jika kita amati maksudnya, ia lebih kepada S.A.W. Betul tak?




Bahagian hadapan buku Iran Syurgawi (Iran Paradise)
-sila klik gambar untuk besarkan-




Bahagian belakang buku
- sila klik gambar untuk besarkan-



Layan....


2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

so apa kita nak buat sekarang? hehe....

Unknown berkata...

report polis, pastu jd femes?