Iklan

VISIT KUALA LUMPUR @ RM299 (USD70 / GROUP)

VISIT KUALA LUMPUR @ RM299 (USD70 / GROUP)
VISIT KUALA LUMPUR @ RM299 (USD70 / GROUP) - click picture for more details

Rabu, 15 April 2009

Syukur!

Syukur, akhirnya selesai jugak pembelajaran aku di kolej ni.. Penantian yang mendebarkan dan menakutkan akhirnya berakhir... Perancangan selepas ni?
.
.
.
.
.
.
Mak aku suruh balik Putrajaya, cari kerja kat Kementerian Pelajaran (jangan harap aku nak kerja secepat yang mungkin!)
.
.
.
.
Tidur + Lepak + Makan + Merayau + Memblog = Cari kerja selepas 6 bulan + sambung belajar tahun depan.
.
.
.
.
.
.
.
.
Balik Putrajaya hujung bulan ni. Tak tau ada masa lagi tak nak update... Internet coverage tak bagus kat Putrajaya. Payah nak update. Cyber Cafe pulak mahal nak mampos!




p/s: Aie, aku lepaslah.. Hahaha, tak jumpa next sem.. Huhuhu.. FOMCA ajak Syak dengan Mail.




Layan....

9 ulasan:

Tirana berkata...

Kayrolldin..

Betul ke internet coverage tak memuaskan di putrajaya? Alamak, kak tirana nak pindah ke putrajaya awal tahun depan..Tak best la kalau macam tu...

JASA berkata...

congratulation!

joegrimjow berkata...

lepak putrajaya
ambik gambo

kayrolldin berkata...

to k.tirana:

bukan semua kawasan xde coverage. kalau ade coverage, kdg2 tinggi gile! line tepon pun kdg2 ade tmpt xde..

stakat ni sy pkai maxis broadband. yg lain xpasti..

to jasa:
terima kasih!

to joe:
dah puas amik gambo! nak termuntak dah.. hehehe

Putera asQalan berkata...

alaaaaaaaaaaaaa...

kayrolldin berkata...

to aie:

dengki yg mendalam.

kidron_criminal berkata...

congratulations lah hehe wei aku mintak maaf dr kaki smpi hujung rambut kat ko yer lah aku rase aku bnyk wat mslh kat ko kan..sory for everything

Mahirah Abd berkata...

wa dah abis blaja dah......heee cita2 nk jd aper??

"teringat zaman lampau ms kecik2 nk jd Doktor..dah besaq jd cikgu la pulak...heeee"

gud luck for u... :)

kayrolldin berkata...

kidron:

thx.. aku pon same... minta maaf gak..

mahirah:

kalo ikutkan nak jd cikgu.. mmg minat dr kecik.. hehehe..

"sy nak jd polis, bomba, n pelakon"... huuhu