VISIT KUALA LUMPUR @ RM299 (USD70 / GROUP)

VISIT KUALA LUMPUR @ RM299 (USD70 / GROUP)
VISIT KUALA LUMPUR @ RM299 (USD70 / GROUP) - click picture for more details

Ahad, 3 Mei 2009

Lagi lagi filem!



X-Men Origins - Wolverine

Sinopsis

Filem ini mengisahkan tentang sejarah awal Wolverine, sang manusia Serigala Dua puluh tahun sebelum bergabung dengan kumpulan X-Men. James Howlett atau yang lebih dikenal sebagai Logan adalah seorang tentera. Akibat salah faham, Logan meninggalkan kumpulan tentera elit ini dan bekerja sebagai penebang pokok (bodoh jer kerja selepas pencen)

Selepas mendapat tahu isterinya di bunuh oleh Victor, dia terus menanam hasrat untuk membalas dendam. Ketika inilah dia disuntik logam admantium oleh sape ntah nama dia untuk bertukar menjadi serigala logam bertujuan membalas dendam ke atas pembunuh isteri dia. Apa kesudahannya?

Komen:

Keseluruhan filem memang gempak! Aku bagi 4 bintang sebab tiada tanda-tanda aku akan boring dari mula filem sampai akhir. Terlalu banyak aksi sampai aku tahan nak pergi tandas, takut terlepas babak-babk penting. Untuk yang baru bercadang nak pergi menonton filem ni, anda perlu menyediakan mental dan fizikal anda untuk filem ini dan jangan mengelamun sebab setiap plot adalah penting! Kalau tak faham, tengok sekali lagi, muahahahaha!!!

Tapi takkan nak puji je kot? Bagi aku watak isteri Wolverine agak kaku dan macam takda perasaan langsung. Mungkin ikut arahan pengarah kot. Yang lain ok jer.. Filem ini terlalu kurang adegan berahi atau lebih tepat seks dan sebab itulah ia memang sesuai ditonton oleh semua peringkat umur. Jangan risau nak tengok dengan parents atau adik-adik korang..







Layan...

Tiada ulasan: