Iklan

VISIT KUALA LUMPUR @ RM299 (USD70 / GROUP)

VISIT KUALA LUMPUR @ RM299 (USD70 / GROUP)
VISIT KUALA LUMPUR @ RM299 (USD70 / GROUP) - click picture for more details

Selasa, 14 Julai 2009

Hari Ke-2 kerja!

Ha... Hari ni hari kedua aku kerja. Hahahah.... Tak penat pun sebab takda kerja lagi untuk aku buat. Pergi kerja, borak-borak, makan dan minum, petang terus balik! Best kan? Bukan salah aku tak buat kerja. Dorang kata kerja akan sampai dalam sehari dua lagi. Huhuhuh... Indahnya dunia..

Kementerian Dalam Negeri kecik je kawasan dia. Aku pulak jaga bahagian akaun. Lagi la sempit. Tapi takpa. Duit punya pasal, aku sanggup. Nanti takda la orang nak cakap aku PENGANGGUR lagi! Rata-rata yang kerja kat bahagian ni semua budak baru or junior. So, dorang tak boleh nak berlagak dengan aku! Hahaha... Tapi semua ok. Peramah.. Ringan mulut dan ringan tulang.

Rata-rata pegawai kat sini sporting. Harap-harap dapatlah duit gaji cepat. Kui kui kui.. Kerja takda pun bosan gak. Esok tanyalah apa-apa kerja pun. Dapat vacum bilik pun jadi.




Layan....

7 ulasan:

Nik Sharolbahri Bin Nik Rani berkata...

KENAPA "KEPADA SESIAPA YANG BERKENAAN" TU SAPER?

KROL, KAU JANGAN MERAJUK PLAK!!! LANGSUNG TAK TEPON AKU.... KO SAJER LUPAKAN AKU KAN?????

kayrolldin berkata...

Terpulang.. Sapa lupakan sape entah.

Putera asQalan berkata...

dapat gaji terus belanje ok!!

kayrolldin berkata...

aie:
jgn harap. aku ni lupa daratan.

Hafiz berkata...

wah...ok la tue....bagus2...kta sumer dh dpt keja...huhuhu... nanti bila nak pi bercuti...huakaka..baru keja dh nak bercuti..huhuhu

iRraiRro's berkata...

abg k.a
blanje irra la k..

ha nk gambr kt fomca..!

kayrolldin berkata...

hafiz:

hrp2 berkekalan.. wah.. huhuhuh.. aku kalo gaji kecik pon trime gak..

ira:

blanje? sory. blanje org dulu br org bls blk. ok? best tak cdgn tu?

gmbar fomca? mintak kt aie.