VISIT KUALA LUMPUR @ RM299 (USD70 / GROUP)

VISIT KUALA LUMPUR @ RM299 (USD70 / GROUP)
VISIT KUALA LUMPUR @ RM299 (USD70 / GROUP) - click picture for more details

Rabu, 8 Julai 2009

Aku perlukan sponsor...

  1. Abaikan entri sebelum ni. Saja tulis macam tu sebab takda idea.
  2. Keyboard aku jahanam. Siapa boleh gantikan yang baru?
  3. Broadband kena potong sebab tak bayar walaupun line tak clear kat sini. Boleh tolong bayarkan? Alah... RM268 jer... korang bayarkan 99% je.. Balance aku bayar sendiri...
  4. Kepada kawan-kawan yang further study, tahniah. Aku belum lagi kot sebab masih nak kumpul duit. Aku gila duit!
  5. Tengah tunggu panggilan temuduga Gov.
  6. Budak Farabi yang belum dapat bayaran lagi, padan muka kita! Muahahaa...
  7. Sakeena, jom gi Alamanda!

Apa aku merepek ni? Siapa suruh baca?





Layan.....

Tiada ulasan: