Iklan

VISIT KUALA LUMPUR @ RM299 (USD70 / GROUP)

VISIT KUALA LUMPUR @ RM299 (USD70 / GROUP)
VISIT KUALA LUMPUR @ RM299 (USD70 / GROUP) - click picture for more details

Jumaat, 21 Ogos 2009

Selamat....?

Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak kepada seluruh umat Islam...



p/s: syak, aie, sharol, nazrul and sewaktu dengannya, target ponteng untuk tahun ni berapa? Huhuuh...

5 ulasan:

Putera asQalan berkata...

sengal je.. bape hari nak ponteng?
lol.

ka, minggu ke bape nk mule pose?? :D

kayrolldin berkata...

hari pertama da start.

syaquost eichizen berkata...

aku: MOHD SYAKIRIN BIN ARIFIN
target ponteng puasa: TIADA [puasa full]
target ponteng terawih: PASTI [mmg tak pegi]
=.=

kayrolldin berkata...

MCM BESELAH SYAK...

sharol berkata...

salam ramadhan...

maaflah aku orang last yang bagi komentar...

p/s: syak, aie aku rindu giler kat korang... korg macam naer? sihat? blaja elok2 k...

alhamdulliah aku belum ada ponteng pose pun agi... hehe... tapi terawih 1st pose je aku pg... pastu, jahanam.....huhu....

pada kerok2, syak dan aie,

aku nak ucapkan salam ramadhan pada korang dan juga selamat hari raya aidil fitri pada korang bertiga... aku minta maaf jika ada tersalah kata atau terkasar bahasa ok..

salam