VISIT KUALA LUMPUR @ RM299 (USD70 / GROUP)

VISIT KUALA LUMPUR @ RM299 (USD70 / GROUP)
VISIT KUALA LUMPUR @ RM299 (USD70 / GROUP) - click picture for more details

Ahad, 27 September 2009

Pembangkang lupa hak kebebasan bersuara bila bidas Dr.Hasan Ali

27/09/2009 7:24pm - Utusan Online

TANJUNG KARANG 27 Sept. — Para pemimpin dan penyokong parti pembangkang yang sering melaung-laungkan kebebasan bersuara sepatutnya bersikap terbuka apabila Pesuruhjaya Pas Selangor, Datuk Dr Hasan Mohamed Ali menegur Jawatankuasa Pilihan Khas Mengenai Keupayaan, Kebertanggungjawaban dan Ketelusan Selangor (Selcat).

Menteri Pertanian dan Industri Asas Tani, Datuk Noh Omar berkata, beliau hairan apabila ada yang mahukan tindakan diambil terhadap Dr Hasan sedangkan sebagai wakil rakyat dan bekas pegawai tinggi kerajaan, pandangan yang diberikannya adalah betul.

Tindakan sehingga menyuruh Dr Hasan yang juga Pengerusi Jawatankuasa Tetap Hal Ehwal Islam, Adat-adat Melayu, Infrastruktur dan Kemudahan Awam Negeri itu dipecat adalah membelakangi prinsip demokrasi dan kebebasan bersuara yang diperjuangkan oleh parti pembangkang selama ini, katanya kepada pemberita ri Rumah Terbuka UMNO Bahagian Tanjung Karang yang diterajuinya di sini hari ini. - Bernama


p/s: Setuju je. Kalau tak memihak kepada dorang, kutuk, cerca, maki, dan hina. Kalau tak puji melambung orang tu. Kadang-kadang aku rasa menyampah dengan DRAMA RAKYAT ni..

Tiada ulasan: