Iklan

VISIT KUALA LUMPUR @ RM299 (USD70 / GROUP)

VISIT KUALA LUMPUR @ RM299 (USD70 / GROUP)
VISIT KUALA LUMPUR @ RM299 (USD70 / GROUP) - click picture for more details

Jumaat, 23 Oktober 2009

Dah 3 bulan aku keje. REKOD!!

Pejam celik, pejam celik, aku hampir tak sedar yang aku dah start kerja hampir 4. bulan Waktu kerja selama 4 bulan ni juga adalah satu rekod yang sungguh membanggakan bagi aku. (touching) Sebab apa? Sebab aku tak pernah kerja dengan orang lebih dari 40 hari. Hahahaha.. Paling lama pun 39 hari. Paling kejap 7 hari. Huhuhuhu..

Tapi kat sini, aku rasa macam best je.. Hampir tak sedar yang aku dapat bertahan sampai sekarang. Huhuhuh.. Bukan kerja tak banyak, tapi mungkin sesuai dengan personaliti aku. (hahahah puji diri lagi).

Jom layan gambar...

Masa baru sampai... (First day)

Hari ini....

1 ulasan:

Fina Fento berkata...

Tahniah lah sebab boleh bertahan :P

teringin nak ada workspace sendiri kat tempat kerja..