VISIT KUALA LUMPUR @ RM299 (USD70 / GROUP)

VISIT KUALA LUMPUR @ RM299 (USD70 / GROUP)
VISIT KUALA LUMPUR @ RM299 (USD70 / GROUP) - click picture for more details

Sabtu, 7 November 2009

Gaduh Besar!

Hari ni aku buat overtime sebab ISO akan datang office Isnin ini. Aku terpaksa cari balik semua fail yang aku dah simpan dalam bilik kebal sebab ada fail yang aku tak rekod kandungannya. Suwey! Aku baru tahu aku kena rekod benda-benda tu semua termasuk tarikh surat kelulusan! Selama ni senior-senior di sini tak bagi tahu langsung! So, aku buat kerja tak ikhlas pada hari Sabtu sebab aku dah berjanji dengan orang lain, tapi last-last kena pergi office.

Khamis lepas, dalam dok buat kerja, aku bergaduh besar pulak dengan salah sorang kakak senior kat sini. Kesnya mudah. Aku hanya jawab balik apa yang dia tanya kat aku dan lepas tu dia marah aku sebab aku menjawab... (what the hell of statement!). Aku pun naik sheikh la sebab ko dah tanya aku, lepas tu aku jawab. Ko cakap pulak aku menjawab! WTF! Aku ada hak nak menjawab untuk pertahankan diri aku.

Hasil pergaduhan: aku bermasam muka sampai hari ni. Hahahah... Tapi nasiblah ko sebab aku dah minta maaf, ko yang buat bodoh dengan aku. Budak senior ni memang suka membanding-bandingkan pekerja baru dan lama. Tahap kesabaran aku ada hadnya. Ok tu je perkara yang nak aku umpatkan. Sehingga berjumpa a.k.a mengumpat lagi...! (ayat pengacara Kelab Disniey Malaysia)

Layan....

Tiada ulasan: