Iklan

VISIT KUALA LUMPUR @ RM299 (USD70 / GROUP)

VISIT KUALA LUMPUR @ RM299 (USD70 / GROUP)
VISIT KUALA LUMPUR @ RM299 (USD70 / GROUP) - click picture for more details

Khamis, 29 Januari 2015

Bandung vs Jakarta

Assalamualaikum

Mana lagi best, Jakarta ke Bandung? Hehehe bagi aku kalau nak beli-belah, Jakarta lebih murah dan berbaloi berbanding Bandung.


Kota Bandung



VS



Jakarta


Satu hari nanti nak pergi lagi tapi dengan keluarga + adik beradik. Hehehe


Layan........

4 ulasan:

Najib Ariyan berkata...

Salam... saya lebih suka Bandung.. pernah pegi kedua2 nya... saya tak boleh tahan kesesakan lalulintas di Jakarta... Bandung lebih mudah bergerak

kayrolldin berkata...

Wasalam...

kalau pasal jem mmg setuju sgt jakarta mmg teruk. rasa mcm nak pitam kalau naik angkut2 atau teksi. berjam2 dlm tu je... lebih selesa berjalan kaki.

tp kalau nak banding beli kain, jakarta lg murah.

Hanis Amanina berkata...

pernah jalan around bandung je, tak dpt nak bandingkan dgn jakarta :D

kayrolldin berkata...

jakarta elok jalan kaki atau naik basikal. tak digalakkan naik teksi atau apa-apa yg berpetrol. jalan teruk sgt. hehehe kalau jauh okla jugak