Iklan

VISIT KUALA LUMPUR @ RM299 (USD70 / GROUP)

VISIT KUALA LUMPUR @ RM299 (USD70 / GROUP)
VISIT KUALA LUMPUR @ RM299 (USD70 / GROUP) - click picture for more details

Selasa, 16 Januari 2007

Pihak Berkuasa Tempatan

suker bace surat khabar? surat khabar adelah bende yg kuar hari ini, tp expired esoknyer. kenape? paham-paham jelah..

antara kandungan yg terkandung dlm nyer selain berita adalah iklan dan aduan org ramai.

surat aduan ni besenyer berkaitan dgn masalah yg dialami penduduk sesuatu tempat yg ade kaitan dgn pihak berkuasa tempatan atau PBT.

anda tahu PBT itu sape?pak-pak menteri ler...
perasan tak, ape-ape shj aduan org ramai besenyer takde tindakan diambil? ini kerana, PBT ni tak dpt terima hakikat bahawa tempat diorang ni banyak masalah sebenarnyer.

lg stu, diorang ni suker jadi PBT sbb nanti dpt banyak duit. dgn duit, mulut perigi pon dpt tutup. tp ader satu perkara yg diorang tak dpt tutup.

Mulut karam singh walia. takut!! JUST kidding.

tak gune buat adun kat dlm surat khabar ni sbb press pon bkn berani sgt. yg bleh kite buat adelah hebahkan ajer kat dlm internet biar stu dunia tahu buruknyer perangai PBT ni.

ade yg baik, baiklah.... ade yg giler kuase, nak wat mcm mane...

diorang ni takut sgt tempat diorang ade masalah. biler dah kecoh baru nampak muke pak-pak menteri ni. kalo buat adun, diorang pkir takper sbb baru sorang due buat aduan.


Layan....

Tiada ulasan: