Iklan

VISIT KUALA LUMPUR @ RM299 (USD70 / GROUP)

VISIT KUALA LUMPUR @ RM299 (USD70 / GROUP)
VISIT KUALA LUMPUR @ RM299 (USD70 / GROUP) - click picture for more details

Ahad, 25 Januari 2009

Non-Halal Coffee


Terkejut gak aku baca blog seorang rakan mengenai restoran ni.. Ni antara kedai kegemaran aku selepas diperkenalkan oleh seorang rakan di Genting Highlands. Memang betul-betul menganiaya orang Islam. Apa-apa pun, klik sini untuk lebih lanjut.

p/s: Aie, abis kita! Nak kena cari kedai lain lagi! Pasni naik genting bawak bekal. ni semua syaf nyer idea. hahaha.. nak sgt kedai murah... huhuhu...

3 ulasan:

aie berkata...

erk..gile tol..!!

sharol jericho berkata...

yer ke?

Nan Naga berkata...

Tak tipu punya.. bukan sorang dua bg tahu..dah ramai..tapi masih ramai juga tak tahu..

status halal rangkaian restoran konsep kopitiam macam ni..mmg meragukan

Dulu KFC pernah kena tarik sijil halal dia. :P skang ni dh kena boikot..hahaha

Tolong panjangkan pada rakan2.