Iklan

VISIT KUALA LUMPUR @ RM299 (USD70 / GROUP)

VISIT KUALA LUMPUR @ RM299 (USD70 / GROUP)
VISIT KUALA LUMPUR @ RM299 (USD70 / GROUP) - click picture for more details

Khamis, 5 Februari 2009

Tak sabar-sabar!

Najib tiba mengadap Sultan Perak

05/02/2009 10:12 am

IPOH 5 Feb. - Timbalan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak, yang juga pengerusi Barisan Nasional Perak tiba di Istana Kinta di Ipoh pada pukul 9.49 pagi ini untuk mengadap Sultan Perak Sultan Azlan Shah. — Bernama

Komen aku:

Memang tak sabar-sabar dorang ni nak amik balik kerajaan perak. Pagi-pagi lagi dah pergi Istana. Tau la nak cepat tapi tak boleh tunggu ke sampai MB lama turun dulu? Takut sangat MP-MP katak tu lari semula? Kalau dah kata BN makin kuat, buat apa takut? Dah confirm MP katak tu ikutnyer..

Tapi rakyat sekarang bukan bodoh. Orang yang duk kat kampung pun bukan bodoh. Yang bodoh orang politik sebab ingat rakyat bodoh. Nanti kita tengok pulak apa tindakan seterusnya. Lagi teruk atau tidak. Aku rasa kerajaan Perak sekarang bukannya teruk tapi perlu diperbaiki sebab tak sampai setahun pegang kerajaan. Kalau kerajaan dulu pegang sampai 50 tahun pun masih teruk, ni baru yang setahun kita nak hukum. Apa kes?

Nak tanya sikit, tak malu ke main lompat-lompat ni? Hehehehe. Rakyat kat luar mesti tergelak-gelak dengar cerita katak terlompat-lompat ni. Huhuhuh.

Apa pun, harap-harap kalau dah pegang Perak balik nanti, jangan ulang lagi kesilapan lalu sampai boleh terlepas Perak tu. OK?

Layan.........

2 ulasan:

Haji A. Ali, HS berkata...

Betul ke rakyat yang pilih ??? Wahai orang BN dan UMNO ?

BN takut lawan 1 to 1 dengan PR. Mereka takut akan dimalukan oleh PR. So mereka ambil perasuah dan anjing( Adun Bebas) untuk menyokong mereka. Tetapi mereka perlu ingat bahawa bila-bila masa sahaja 3 Adun Bebas itu insaf dan ingin kembali semula kepada PR maka selepas itu SULTAN ZALIM itu akan mendapat malu yang besar.

UMNO menjanjikan bahawa 2 perasuah terbabit akan terlepas daripada hukuman macam Abdul Razak Baginda dapat lepas daripada kes bunuh !!!\

UMNO / BN takkan kekal lama jika mereka bermain cara kotor macam ini.

UMNO / BN telah merestui lompat parti, so jika ada lepas ini YB ADUN/ PARLIMEN dari BN yang lompat parti maka janganlah nak mengamuk pulak k. Nak buat akta la dan dll.

PR bukannya nak melawan SULTAN tetapi mereka cuma mahu RAKYAT yang pilih pimpinan mana yang mereka mahukan. Itu Sahaja !!! Kalau PR kalah sekalipun mereka kalah sebagai PEJUANG bukannya BACUL macam UMNO/ BN...

LAWAN TETAP LAWAN.. !!!

Melayu memang takkan hilang tetapi yang hilang nilai2 ISLAMNYA.. Ingat Itu ...Jangan pandai nak guna AGAMA sebagai meraih simpati...

Islam itu ialah Quran Dan Sunnah ...

khairul anuar berkata...

kita tunggu dan lihat...