Iklan

VISIT KUALA LUMPUR @ RM299 (USD70 / GROUP)

VISIT KUALA LUMPUR @ RM299 (USD70 / GROUP)
VISIT KUALA LUMPUR @ RM299 (USD70 / GROUP) - click picture for more details

Ahad, 15 Mac 2009

Geng: Upin dan Ipin?

Hahaha, aku pergi tengok lagi filem Geng: Pengembaraan Bermula semalam (Sabtu) untuk kali yang ke-2!! Kali ni tengok wayang kat kampung halaman aku, Putrajaya. Ada panggung ke? Ada... Di Alamanda Putrajaya. Haha, kampungkan...?

Filem ni terlalu best bagi aku. Terlalu unik! Dengar cerite, filem ni dah kumpul RM6 juta. Betul ke? Ada sesiapa yang boleh confirmkan?

p/s: Aku nak beli tiket tengah hari., tapi SOLD OUT. Pilih pulak tiket kul 3.10, pun...SOLD OUT!. Last-last, dapat tiket kut 8.10 malam. Gempak siot! Ramai gila umat manusia macam baru launching je filem ni!

p/s: Tengok dengan adik-adik aku. Terabur pop corn sebab gelak melampau! Sindrom gelak tu terbawak-bawak dalam tidur!

p/s: Banyak pulak p/s ni. Tapi ni last! AIE, JANGAN JELES! KO TENGOKLAH WAYANG DENGAN ****.



Layan....

4 ulasan:

ertyqa berkata...

owh~
da tgk gak,best part wak lembut tue..
wawawa
huh diorg target 10 jute sey..

putera_asQalan berkata...

ngodok..!!

b.harian ari ni ckp dah lebih RM6j
power r..
pecah rekod.
kalah JPB..
tu baru dlm M'sia.
belom lg anta tayangan luar ngara.
Fuh..

*Bukn nk ajak..!!

khairul anuar berkata...

to ertyqa:

hahaha, mmg part tu best gile! lg satu time dorg tergelincir bertige tu. hehehe... mmg senak perut!

rase2 bleh dpr dlm 8 juta je kot sbb waktu wajib tayang dah abis..

khairul anuar berkata...

to aie: ha? da lebih rm6 juta!

bangge siot!

betul betul betul! baru dlm mesia. pasni dorg nak g indon, ngan eropah plak. hahaha, hebat!

ko g mane2 pon tak ajak aku!