VISIT KUALA LUMPUR @ RM299 (USD70 / GROUP)

VISIT KUALA LUMPUR @ RM299 (USD70 / GROUP)
VISIT KUALA LUMPUR @ RM299 (USD70 / GROUP) - click picture for more details

Khamis, 29 Oktober 2009

Film review: This Is It by Michael Jackson..

Yup, aku baru selesai menonton filem This Is It. Tapi bagi aku ia lebih layak digelar dokumentari berkaitan Raja Pop itu. Filem ini berdurasi lebih kurang 90 minit.

Memang agak boring apabila segala aktiviti latihan yang diadakan sempena konsert This Is It (Julai 2009, London) telah dirakamkan dan dijadikan filem dokumentari khas. Sebab apa boring? Sebab aku mengharapkan sebuah filem biografi Michael Jakcson dan bukan apa yang dia buat untuk konsert di London itu.

Tetapi, aku bagi 3 bintang untuk dokumentari seperti ini sebab berjaya membuat aku tersentuh (serius aku touching!). Dan 4 bintang untuk lagu-lagu apabila 80% lagu-lagu yang bakal beliau nyanyikan di konsert adalah lagu yang aku minat dari kecil sampai sekarang. Best dengar lagu-lagu yang diberi nafas baru seperti lagu-lagu dari album Thriller. Lagu baru beliau, This Is It memang meremang dengar! Try download..

p/s: aie, syak dan sharol memang tak sesuai tengok cerita ni sebab korang suka tengok cerita lain.. Muahaahah!!



Layan...

Tiada ulasan: