VISIT KUALA LUMPUR @ RM299 (USD70 / GROUP)

VISIT KUALA LUMPUR @ RM299 (USD70 / GROUP)
VISIT KUALA LUMPUR @ RM299 (USD70 / GROUP) - click picture for more details

Jumaat, 30 Oktober 2009

Gila Green Card USA!!

Tadi ada seorang Pegawai dari New York call ayah aku. Dia tanya, permohonan Green Card aku sudah lulus. Dia tanya aku nak pergi sana ambik dokumen atau dia hantar kat sini. Bapak aku cakap jangan harap! (bapak aku tak tahu aku apply - hehehe)

Aku saja je try apply mana tahu senang gila nak dapat! Grenn Card tu macam pas sementara untuk aku pergi sana dan bekerja. Dia cakap kena bayar USD260. Gila ko! Aku terus batal appply. Tapi dia dengan gigih call pulak bapak aku! (tula bagi no hp buat apa?)

Pengajaran, jangan dok gatal tangan klik benda yang bukan-bukan dalam internet, nanti hidup ko merana!

Tapi aku memang nak pergi juga suatu hari nanti...


Layan....

Tiada ulasan: