Iklan

VISIT KUALA LUMPUR @ RM299 (USD70 / GROUP)

VISIT KUALA LUMPUR @ RM299 (USD70 / GROUP)
VISIT KUALA LUMPUR @ RM299 (USD70 / GROUP) - click picture for more details

Jumaat, 16 Januari 2015

Jumpa Artis

Assalamualaikum


Takda cerita gempak pun cuma nak bagi tahu semalam masa jalan-jalan kat IOI City Mall, Putrajaya dengan Zainuddin, aku terjumpa seorang artis yang dulu amat-amat terkenal. Sekarang pun masih terkenal cuma kurang publisiti. Hehehe.



Tadaaa......
Asmawi Ani a.k.a Mawi (klik untuk info)



Mula-mula tak perasan, siap terselisih bahu. Pastu ternampak binik dia, Ekin, terus teringat Mawi yang aku langgar bahu tadi. Hehehe Sempoi je jalan-jalan dengan isteri, anak, emak, bibik dan adik beradik yang lain. Anak dia dah besar Memang comel. Kasut Mawi cutekan... wakakaka stylo




Ok, tu je. Layan.....

Tiada ulasan: