VISIT KUALA LUMPUR @ RM299 (USD70 / GROUP)

VISIT KUALA LUMPUR @ RM299 (USD70 / GROUP)
VISIT KUALA LUMPUR @ RM299 (USD70 / GROUP) - click picture for more details

Jumaat, 6 Februari 2015

Medan Selera IOI City Mall melampau?

Assalamualaikum

Cuti hari Isnin baru-baru ni dimanfaatkan sabaiknya. Aku bawa adik-adik jalan ke IOI City Mall. Puas berjalan, singgah ke medan seleranya, Food Junction @ IOI City Mall. Kami order makanan dari kedai berlainan. Nak banding harga.

Ghazni makan set nasi, RM 11.45 (termasuk cukai)
Nasi putih + sayur goreng belacan + ayam masak paprik + telur dadar + sup pedas



Amirah makan makanan Korea, RM 12 (kalau tak silap)
Ramyun + kimchi


Bila tengok harga yang Maha Mahal, aku terus batalkan niat nak makan masakan Jepun. Pusing-punya pusing, ternampak kedai nasi campur. Terus ambik lauk camni supaya harga tak lebih RM6 (nak sedapkan hati).

Nasi putih + tauhu 2 keping + telur goreng bersos
Simple kan lauk aku. Tapi korang nak tahu harga dia?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
RM 9.00 ye!! tidak termasuk cukai!!

Serius takda mood nak makan masa tu. Aku siap boleh tak sengaja tertengking bangla tu, MAHALNYA HARGA MAKANAN NI??!! Pastu kesian pulak tengok bangla tu sebab dia tak bersalah, buat muka kesian sangat. Aku yang emosional sangat. Hehehe. Ingat nak berjimat kalau ambik nasi campur. Sekali kena bedal jugak. Aku ambik nasi putih bukan nasi lemak. Resit tu tak betul.

Pastu lagi bertambah terkejut, tengok milo ais yang adik aku beli cawan plastik besar ni.

Comel tak? dan harga dia....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
RM 3.90 segelas tidak termasuk cukai!!!
kau rasa?






Layan..................

Tiada ulasan: