VISIT KUALA LUMPUR @ RM299 (USD70 / GROUP)

VISIT KUALA LUMPUR @ RM299 (USD70 / GROUP)
VISIT KUALA LUMPUR @ RM299 (USD70 / GROUP) - click picture for more details

Jumaat, 6 April 2007

Exam Dah Habis!!!

Minggu lepas exam dah abis. tu yg aku seronok sgt tu!! (padahal tak ulangkaji pon)


Bile tengok paper aku blk, rase nak nangis gak. apsal aku tak bace dr awal lg!!! punyerlah sng soklan tp aku bleh lupe gak. aku suke blajar last minit. tu yg tak dapek tu.


Tengok lagi wajah2 sahabat, rakan dan taulan aku yg baru abis exam, mmg sedih jer... bkn sedih sbb tk dpt jwb tp ngantuk jer.


So, aktiviti yg bese dilakukan selepas menjawab paper adelah spt di atas.


Banyak lg kes yg aku mmg xnak tunjuk. Sume yg berkaitan aktiviti yg bese dilakukan SELAPAS EXAM.


Lg satu, sbb ia berlaku kat blk sebelah...


Ok, ckup sampei disini je entry ni. Wasalam....

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

hakhakhak.. kasian kat kawan kau,, free je muke die masuk blog kau.. taper2.. dapat fame jap. kan?? sorry la aku lewat tgk blog kau.. aku baru jek jumpe internet arini,, kau bace la blog baru aku nanti.