Iklan

VISIT KUALA LUMPUR @ RM299 (USD70 / GROUP)

VISIT KUALA LUMPUR @ RM299 (USD70 / GROUP)
VISIT KUALA LUMPUR @ RM299 (USD70 / GROUP) - click picture for more details

Jumaat, 16 Januari 2015

Sahabat Sejati

Assalamualaikum

Hahaha entri ke-3 untuk hari ni. Bila ada masa macam ni teruslah dapat idea yang macam-macam. Kikikiki. Hari Selasa baru-baru ni, member dari opis lama (Penjara Kajang) datang melawat aku kat Jabatan Insolvensi ni. Rasa terubat jugak kerinduan. Walaupun baru sebulan 1/2 pindah tempat baru, tapi perasaan tu seolah-olah dah lama tinggalkan Penjara Kajang. Rindu beb.

Kebetulan dorang ke KDN. Terus singgah ke sini. Nak harap aku pergi sana amat susah sebab kat opis baru ni susah sikit nak keluar. Hehehe dan takda kerja luar yang boleh buat aku singgah Kajang. Rasa nak menangis pun ada. Lama ooooooo kerja Penjara Kajang. 4 tahun.... kikikiki


Inilah Lily dan Abang Aziz (yang bawak jalan ke Kuching tu)
Keduanya orang Sarawak. Huhuhu


Semoga persahatan kami akan terus terjalin. Insyaallah.

p/s: Yang lain pun nak datang melawat jugak tapi belum berkesempatan. 

Layan....................

Tiada ulasan: